Item 488 - Educação integral: realidade latente das experiências de uma escola fragmentada e disciplinar na cidade de Corumbá, MS.

Identity area

Reference code

BR CMV-GO EPT-DCO-488

Title

Educação integral: realidade latente das experiências de uma escola fragmentada e disciplinar na cidade de Corumbá, MS.

Date(s)

  • 2014-10 (Creation)

Level of description

Item

Extent and medium

Informação não disponível.

Context area

Archival history

Immediate source of acquisition or transfer

Content and structure area

Scope and content

O tempo de permanência do estudante no ambiente escolar tem sido uma prática que vem sendo alvo de discussões na instancia da escola por todas as suas representações. Valorizar um espaço múltiplo de conhecimentos é algo que tenciona educadores, pesquisadores, gestores e demais participantes do contexto escolar a dialogar sobre a dinâmica que se estrutura no cotidiano da escola pública destinada a uma ampliação do tempo de permanência de seus educando

Appraisal, destruction and scheduling

Accruals

System of arrangement

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Conditions governing reproduction

Language of material

Script of material

Language and script notes

Physical characteristics and technical requirements

Finding aids

Allied materials area

Existence and location of originals

Existence and location of copies

Related units of description

Related descriptions

Notes area

Note

O objeto digital não disponível. O arquivo original pode ser encontrado nos Anais dos Encontros Regionais da Anped.

Alternative identifier(s)

Access points

Place access points

Name access points

Genre access points

Description control area

Description identifier

Institution identifier

Rules and/or conventions used

Status

Level of detail

Dates of creation revision deletion

Language(s)

Script(s)

Sources

Accession area

Related people and organizations

Related genres

Related places